Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris salvem el centre. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris salvem el centre. Mostrar tots els missatges

29 de març 2011

aclaració Salvem el centre

Per a este projecte estic organitzat amb uns amics i amigues al grup Automedicació. Quedem alguns dijous de matí i veiem de quina manera podríem aconseguir les dades personals dels habitants del centre, també estem decidint encara quin edifici seria l'indicat per a un museu històric sobre València.

28 de març 2011

Salvem el centre

Quan parle del centre estic referint-me al carrer Xàtiva i els carrers adjacents a la plaça del ajuntament.
El carme és un barri abandonat pel pla Riva i un lloc on les cases estan caiguent-se a troços (literalment) sobre els veïns i veïnes; tots els valencians sabem quina és la situació al Cabanyal, encara que els valencians de dretes vulguen negar la realitat del barri.

Salvem el centre és un projecte de resposta a l'ajuntament. Consistiria en fer creure als ciutadans de una habitatge al centre de que les seues cases van a ser expropiades pel ajuntament per a construir un museu històric.

Projecte a molt llarg plaç, és necessari conèixer qui viu a ixes cases i falsificar documentació oficial de l'ajuntament. La documentació es pot aconseguir amb l'ajuda de gent de Salvem el Cabanyal, fent una còpia de les cartes de expropiació amb el nom dels habitants del centre.